Search

בשעה זו: פגישת נתניהו-גנץ; צוותי חוסן לישראל והליכוד במו"מ אל תוך הלילה - ישראל היום

בשעה זו: פגישת נתניהו-גנץ; צוותי חוסן לישראל והליכוד במו"מ אל תוך הלילה - ישראל היום

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשעה זו (שבת) במשרדו בירושלים עם יו"ר הכנסת ויו"ר חוסן לישראל בני גנץ במטרה לקדם את הקמת ממשלת האחדות. השניים עברו לשיחה בארבע עיניים, לאחר שקודם לכן נערכה פגישה משולשת גם עם בכיר חוסן לישראל גבי אשכנזי.
במקביל, צוותי המו"מ של חוסן לישראל והליכוד נועדים במעון ראש הממשלה בבלפור שם הם צפויים לערוך מרתון שיחות אל תוך הלילה. את הליכוד מייצגים השר יריב לוין ועורך הדין יעקב אטרצקי ואילו את חוסן לישראל יורם טוברוביץ' וכן שלום שלמה, שהובא באופן אירוני לכחול לבן על ידי יאיר לפיד.

ל"ישראל היום" נודע כי עיקר המחלוקת נוגעת לערבויות שיינתנו לבני גנץ שיבטיחו כי נתניהו יפנה את כס ראש הממשלה בספטמבר 2021 בהתאם להסכם הרוטציה.

ב"חוסן לישראל" של בני גנץ היו עסוקים בסוף השבוע האחרון בעיקר בהסברה. בקמפיין דיגיטלי חדש שהוציא יו"ר חוסן לישראל בני גנץ מתנוססת תמונתו וחתימתו עם הכיתוב הנודע "ישראל לפני הכל" כשהמילים "לפני הכל" מודגשות – כמסר מסביר לפירוק של כחול לבן.

גנץ התבטא בסוף השבוע וטען כי הוא שלם לחלוטין עם החלטתו להיכנס לממשלת אחדות חירום בימים אלה שבהן מגיפת הקורונה סוגרת על אזרחי ישראל.

לקראת הכניסה לממשלת אחדות החל גנץ לשוחח עם מקורביו על חלוקת התיקים האופציונאלית. נזכיר כי חוסן לישראל, שבה חברים 15 חברי כנסת תקבל 12 תיקים. כלומר כמעט כל חברי הסיעה יזכו לתיק. שניים נוספים שבעלי פוטנציאל לקבל תיקים הם חברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל, שמנסים בימים אלה לבדוק את האפשרות לעזוב את תל"ם של ח"כ בוגי יעלון, שהצטרף לח"כ יאיר לפיד  ונטש את בני גנץ וגבי אשכנזי בדרכם לממשלה. 

Let's block ads! (Why?)



2020-03-28 20:13:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQ2NDU50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQ2NDU50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בשעה זו: פגישת נתניהו-גנץ; צוותי חוסן לישראל והליכוד במו"מ אל תוך הלילה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.