Search

מחר: ריבלין יעניק את המנדט לבני גנץ - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

מחר: ריבלין יעניק את המנדט לבני גנץ - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום (ראשון) את סבב ההתייעצויות לקראת הרכבת הממשלה במהלכו נפגש עם כלל הסיעות.

בתום סבב ההתייעצויות המליצו בפני נשיא המדינה 61 חברי כנסת על יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, לעומתם 58 חברי כנסת המליצו על ראש הממשלה המכהן ויו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו.

מחר בשעות הצהריים יטיל נשיא המדינה את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן גנץ. הערב צפוי ריבלין להיפגש עם נתניהו וגנץ ולהפציר בהם להקים ממשלת אחדות.

ראשונים להמליץ בפני הנשיא על חבר הכנסת עליו יש להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה היו נציגי סיעת הליכוד, בראשות השר יריב לוין, השר ישראל כץ, ומנהלת הסיעה עליזה בראשי. חברי סיעת הליכוד המליצו על ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה.

לאחר מכן הגיעו אל הנשיא חברי סיעת כחול לבן בראשם ח"כ משה (בוגי) יעלון, ח"כ קארין אלהרר וח"כ אבי ניסקורן. בסיום הפגישה המליצו חברי סיעת כחול לבן על ח"כ בני גנץ להרכיב את ממשלת ישראל הנבחרת.

בהמשך הגיעו אל הנשיא נציגי הרשימה המשותפת, בראשם ח"כ אימן עודה, ח"כ אחמד טיבי, ח"כ מנסור עבאס ומנצור דהאמשה. הרשימה המשותפת המליצה על בני גנץ להרכבת הממשלה.

אחריהם הגיעו אל הנשיא חברי סיעת ש"ס בראשות השר אריה דרעי, ח"כ יואב בן צור ומנכ"ל התנועה חיים ביטון. סיעת ש"ס המליצה על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

חברי סיעת ימינה, בראשות ח"כ איילת שקד, ח"כ אופיר סופר ומנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, ביקשו להמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

סיעת העבודה-גשר-מרצ בראשות ח"כ עמיר פרץ וח"כ לעתיד ניצן הורביץ, שהגיעו לאחר מכן לנשיא המדינה המליצו על ח"כ בני גנץ להרכבת הממשלה. ח"כ אורלי לוי-אבקסיס הודיעה בכתב לנשיא המדינה כי איננה ממליצה על אף מועמד להרכבת הממשלה.

נציגי סיעת ישראל ביתנו בראשות ח"כ אביגדור ליברמן וח"כ עודד פורר ביקשו להמליץ על בני גנץ להרכבת הממשלה.

אחרונים להגיע אל הנשיא, היו חברי סיעת יהדות התורה בראשות השר יעקב ליצמן, ח"כ משה גפני, ח"כ מאיר פרוש וח"כ אורי מקלב. סיעת יהדות התורה המליצה על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.


Let's block ads! (Why?)



2020-03-15 16:48:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MzA0MTHSAQA?oc=5
52781855802405

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מחר: ריבלין יעניק את המנדט לבני גנץ - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.