Search

Prof. Legutko: "Jeżeli mówicie, że moje rozumienie pedofilii jest błędne, to pokażcie na czym ten błąd polega!" - wPolityce.pl

Ludzie, jeżeli mówicie, że moje rozumienie pedofilii jest błędne, to pokażcie na czym ten błąd polega! Kto tego nie rozumiał, to jest mi bardzo przykro — mówił na antenie RMF FM prof. Ryszard Legutko, europoseł PiS, filozof.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Prof. Legutko: Głównym problemem w Kościele jest homoseksualizm i lawendowa mafia. Niesłychanie trudno z nią walczyć. WIDEO

CZYTAJ TAKŻE: Prof. Legutko zapowiada pozwy! „Potępiłem obrzydliwe zachowania seksualne wobec nieletnich” - oświadczenie

CZYTAJ WIĘCEJ: Jacek Karnowski: Lewica manipuluje słowami prof. Legutki, bo sprawa pedofilii interesuje ją tylko o tyle, o ile wpisuje się ona w jej dogmaty i plany

Prowadzący pytał europosła PiS o słowa wypowiedziane w Polskim Radiu 24: „Są te badania, zresztą powtórzone kilkukrotnie, episkopatu amerykańskiego, są też chyba niemieckiego, i wszędzie powtarza się to samo: 80 proc. przypadków owych nadużyć dotyczy chłopców w wieku od 12 do tam 17 lat. Przepraszam bardzo, co to jest za pedofilia? To nie jest żadna pedofilia, to jest pederastia po prostu”.

Nie widziałem filmu [Sekielskich - red.], ale i nie wypowiadam się na jego temat

— zaczął prof. Legutko.

Wzburzyły te słowa i wywołały atak wścieklicy u niektórych, natomiast chciałem powiedzieć, że była to 15 minuta rozmowa, w której tematem przewodnim było zaostrzenie kar, mówiłem o surowości prawa i ścigania tego typu nadużyć seksualnych. Krytykowałem państwo, środowisko i Kościół. Kto tego nie rozumiał, to jest mi bardzo przykro

— mówił.

Podejrzewam, że ci, którzy się wściekli, szukali okazji, żeby przyłożyć

— dodał.

Można się spierać na tematy definicyjne, ale sens mojej wypowiedzi był absolutnie jednoznaczny. Ludzie, jeżeli mówicie, że moje rozumienie pedofilii jest błędne, to pokażcie na czym ten błąd polega!

— odpowiadał dalej prof. Legutko.

Jeżeli w moim oku jest jakie ździebełko, to ci którzy rzucili się na mnie, zwłaszcza politycy opozycji, to jakaś stodoła! Co oni tam wygadywali!

— komentował.

Oczywiście, że nie przepraszam, bo nie mam za co

— zakończył europoseł.

kpc

Let's block ads! (Why?)


https://wpolityce.pl/polityka/446962-legutko-przykro-mi-ze-nie-zrozumiano-moich-slow

2019-05-17 06:19:52Z
52781652175298

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Prof. Legutko: "Jeżeli mówicie, że moje rozumienie pedofilii jest błędne, to pokażcie na czym ten błąd polega!" - wPolityce.pl"

Post a Comment

Powered by Blogger.