Search

Hawaje. Zaginiona turystka znaleziona po 17 dniach - TVN24

zobacz więcej wideo »
Zaginiona turystka znaleziona po 17 dniach. "Musiałam wybrać i wybrałam życie"
  • Zaginiona turystka znaleziona po 17 dniach. "Musiałam wybrać i wybrałam życie"Zaginiona turystka znaleziona po 17 dniach. "Musiałam wybrać i...
  • Zaginiony 12-latek został odnaleziony w lesieZaginiony 12-latek został odnaleziony w lesie
  • 18-latka utonęła, drugą uratowano, 20-latek zaginiony18-latka utonęła, drugą uratowano, 20-latek zaginiony
Foto: Reuters | Video: Reuters Eller zgubiła się i złamała nogę spadając z klifu

Po 17 dniach ratownicy znaleźli 35-letnią turystkę, która zaginęła podczas wycieczki po rezerwacie na Hawajach. Kobieta straciła orientację i zgubiła się w gęstym lesie. Gdy ją znaleziono, miała złamaną nogę i uszkodzone kolano.

35-letnia Amanda Eller była ostatni raz widziana 8 maja. Rodzina i znajomi zorganizowali akcję poszukiwawczą.

Znaleziona po 17 dniach

Kobieta odnalazła się na terenie hawajskiego rezerwatu Makawao w piątek, czyli siedemnaście dni od zaginięcia. Zauważono ją z helikoptera, do którego machała.

Eller zgubiła się i złamała nogę spadając z klifu podczas wędrówki na Maui. Poza kontuzją nogi, poparzeniami od słońca, zadrapaniami i niedożywieniem kobieta czuła się dobrze. Jak mówi, żeby przeżyć, jadła jagody i piła wodę z lokalnych źródeł.

- Ostatnie siedemnaście dni było najtrudniejszym czasem w moim życiu. I to była naprawdę wielka duchowa podróż. Były momenty strachu i chęć poddania się, ale od tego zależało moje życie albo śmierć. Musiałam wybrać i wybrałam życie. Nie poddałam się, choć oznaczało to dla mnie więcej cierpienia i bólu - powiedziała Eller po odnalezieniu.

Autor: mart/tr / Źródło: BBC, Reuters

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Skopiowano do schowka

Przebywający w Japonii prezydent USA Donald Trump rozegrał w niedzielę partię golfa z japońskim premierem Shinzo Abem. W... czytaj dalej  »

Mały samolot turystyczny uderzył w sobotę w dom w miejscowości McKinney w amerykańskim stanie Teksas. Ranne zostały dwie... czytaj dalej »

Po 17 dniach ratownicy znaleźli 35-letnią turystkę, która zaginęła podczas wycieczki po rezerwacie na Hawajach. Kobieta... czytaj dalej  »

Policja poszukuje podejrzanego o podłożenie ładunku wybuchowego w Lyonie. Jego wizerunek zarejestrowały uliczne kamery. Służby... czytaj dalej »

Tysiące Izraelczyków demonstrowało w sobotę w Tel Awiwie przeciwko desygnowanemu na premiera Benjaminowi Netanjahu, którego... czytaj dalej  »

Władze Botswany, które kilka dni temu wywołały na świecie wielkie oburzenie zapowiedzią zniesienia zakazu polowania na słonie,... czytaj dalej »

W stoczni Zakłady Bałtyckie w Petersburgu uroczyście zwodowano w sobotę atomowy lodołamacz Ural. Jest to trzecia jednostka... czytaj dalej  »

Let's block ads! (Why?)


https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiaWh0dHBzOi8vd3d3LnR2bjI0LnBsL3dpYWRvbW9zY2ktemUtc3dpYXRhLDIvaGF3YWplLXphZ2luaW9uYS10dXJ5c3RrYS16bmFsZXppb25hLXBvLTE3LWRuaWFjaCw5MzkwMDQuaHRtbNIBAA?oc=5

2019-05-26 08:40:00Z
52781668756830

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Hawaje. Zaginiona turystka znaleziona po 17 dniach - TVN24"

Post a Comment

Powered by Blogger.