Search

Arkadiusz Kraska wyszedł z więzienia po 19 latach. "To nie była pomyłka, to była premedytacja" - Wirtualna Polska

Arkadiusz Kraska wyszedł z więzienia po 19 latach. - To nie była pomyłka, to była premedytacja. Dopiąłem swego - powiedział mężczyzna po wyjściu na wolność. Sąd Najwyższy uznał, że najprawdopodobniej Kraska nie popełnił podwójnego morderstwa.

Podziel się
Arkadiusz Kraska wychodzi po 19 latach więzienia
Arkadiusz Kraska wychodzi po 19 latach więzienia (WP.PL)
WP

Przed aresztem w Szczecinie czekała rodzina i znajomi Arkadiusza Kraski. Gdy mężczyznę otoczyli fotoreporterzy żona skazanego krzyknęła: "dajcie mi męża". Sam Kraska podziękował dziennikarzom za nagłośnienie jego sprawy. - To Wasz sukces - powiedział po wyjściu z więzienia.

- Ja nie chcę wracać do początku, gdy byłem niebezpiecznym więźniem, gnębiono mnie przez pięć i pół roku, byłem zamknięty w piwnicy gdzieś, gdzie nie widziałem nieba. To były tragiczne przeżycia, byłem traktowany jak zwyrodnialec - opowiadał mężczyzna.

Pytany o ewentualne odszkodowanie Kraska powiedział, że "pieniądze mu życia nie zwrócą". - Musimy teraz to wszystko nadrobić. Ja się muszę zapoznać z życiem, nauczyć się żyć, bo ja nie umiem. Przez tyle lat byłem odcięty od rzeczywistości - mówił były więzień.

WP

Zobacz także: 15 lat Polski w UE. WP jedzie foodtruckiem w Europę

Jakie ma plany na dziś? - Idę zjeść - odpowiedział krótko dziennikarzom. - Dzisiaj obiad u cioci. Arek zażyczył sobie zrazy - powiedziała wcześniej żona skazanego.

WP.PL
Podziel się
WP

Decyzja Sądu Najwyższego

Przypomnijmy: Sąd Najwyższy zdecydował w poniedziałek, że Arkadiusz Kraska może opuścić więzienie. Według Sądu Najwyższego, "w sprawie zachodzi obecnie wysokie prawdopodobieństwo, że dojdzie - w wyniku rozpoznania wniosku prokuratora - do uchylenia wyroków sądów I oraz II instancji, czego domaga się prokurator".

"Dalsza izolacja penitencjarna skazanego Arkadiusza Kraski nie powinna być kontynuowana do czasu merytorycznego rozpoznania wniosku o wznowienie postępowania." – czytamy w uzasadnieniu.

9 lipca Sąd Najwyższy rozpatrzy wniosek o wznowienie postępowania i uniewinnienie Kraski.

- Jestem wściekły, że tyle lat nikt mnie nie słuchał. Zabrali mi kawał życia. Muszę na nowo nauczyć się żyć, nawet takich prostych czynności jak włączenie pralki – powiedział Kraska w rozmowie z Wirtualną Polską. Pranie to jedno z jego marzeń. – 19 lat prałem ręcznie. Wreszcie chce włączyć pralkę – mówi. – ale najpierw zajmę się moją żoną – śmiał się.

WP

Układ pomiędzy gangsterami a policją

W 1999 r. w centrum Szczecina doszło do mafijnej egzekucji. Postrzelono śmiertelnie dwóch mężczyzn: Marek C. i Robert S. Początkowo śledczy oskarżyli o to Arkadiusza Kraskę: w 2001 roku został skazany na dożywocie.

Wirtualna Polska jako jedyna dotarła do wniosku prokuratury o uniewinnienie Arkadiusza Kraski.Obnaża on układ pomiędzy gangsterami i policją. Zastraszając świadków i fałszując dowody, wspólnie doprowadzili do tego, że niewinny - według prokuratury - człowiek odsiaduje wyrok dożywocia. Żeby zamknąć usta Arkadiuszowi Krasce i jego rodzinie, policjant zmusił do seksu partnerkę mężczyzny, a w tym czasie inni funkcjonariusze wywieźli jego małego synka do domu dziecka.

WP

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Let's block ads! (Why?)


https://wiadomosci.wp.pl/arkadiusz-kraska-wyszedl-z-wiezienia-po-19-latach-to-nie-byla-pomylka-to-byla-premedytacja-6378076674664065a

2019-05-06 13:42:15Z
52781636738872

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Arkadiusz Kraska wyszedł z więzienia po 19 latach. "To nie była pomyłka, to była premedytacja" - Wirtualna Polska"

Post a Comment

Powered by Blogger.