Search

החדשות - ההחלטה הראשונה של שר הביטחון בנט: מצב מיוחד 0-80 ק"מ... - mako

החדשות - ההחלטה הראשונה של שר הביטחון בנט: מצב מיוחד 0-80 ק"מ... - mako

שר הביטחון החדש הכריז על מצב מיוחד, צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה: שר הביטחון הנכנס, נפתלי בנט, הכריז היום (שלישי) על מצב מיוחד בעורף ביישובים הנמצאים בטווח שבין 0-80 ק"מ מרצועת עזה. במקביל, צה"ל ממשיך לתקוף עמדות של הג'יהאד האסלאמי בעזה, הוכרז גיוס מילואים מצומצם ליחידות פיקוד העורף וכיפת ברזל, והחל תגבור כוחות בעוטף עזה. משדר מיוחד

מפת אזורי התגוננות של פיקוד העורף: בדקו במפה את האזור שלכם

ההכרזה של השר בנט תקפה ל-48 שעות, אלא אם בוטלה לפני כן על ידי הממשלה או על ידי שר הביטחון. השר יכול להאריך את תוקפה של ההכרזה באישור הממשלה על ידי משאל טלפוני בין השרים. 

בהאא אבו אל-עטא בכיר הג'יהאד שחוסל, בהאא אבו אל-עטא

שר הביטחון העביר הודעה בנושא למזכיר הממשלה וכן ליו"ר ועדת חוץ וביטחון. רשימת היישובים שעליהם חלה ההחלטה וההנחיות המדויקות יופצו על ידי פיקוד העורף. 

חיילים סמוך לגבעת קובי, הערב 

דובר צה"ל הודיע בסמוך לשעה 16:00 כי חיל האוויר פתח בגל תקיפות נוסף נגד מטרות של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. בין היעדים שהופצצו מהאוויר: מתחמי אימונים של ארגון הטרור ובכללם מתחם של הכוח הימי, פיר מנהרת טרור התקפית בצפון הרצועה ואתר חפירה של מנהרה התקפית במרכז הרצועה. 

בצה"ל ממשיכים לפעול במדיניות של פגיעה במטרות של הג'יהאד האסלאמי בלבד ומנסים להימנע מפגיעה במטרות של ארגון החמאס. "צה"ל רואה בחומרה רבה את ירי הרקטות לעבר שטח ישראל ואזרחי ישראל, וערוך להמשיך בהגנה על אזרחי המדינה כמו גם לכל פעולה שתידרש", נמסר בהודעת דובר צה"ל. 

התקיפות של חיל האוויר מתבצעות במספר מקומות במקביל ומתמקדות בעיקר במתקנים של הג'יהאד. במקביל ישנו ניסיון לאתר משגרים ולשבש את הירי - כפי שבוצע בשעות האחרונות. בצה"ל ישנה דריכות מהאפשרות שהירי יתחדש גם למקומות רחוקים יותר. לפי נתונים שפרסם מד"א, עד כה 39 בני אדם קיבלו טיפול רפואי - 2 נפצעו קל, 17 נפגעי חרדה וכ-20 שנפגעו במהלך ריצה למרחבים המוגנים.   

דקה אחרי דקה: חיסול הבכיר - וההסלמה | עדכונים שוטפים

"פצצה מתקתקת": זה הבכיר בג'יהאד האסלאמי שחוסל הלילה בתקיפה

אחרי החיסול - מטחים מעזה של עשרות רקטות לעבר יישובי הדרום והמרכז

מצב חירום בעורף: איפה אין לימודים ועבודה ומה ההנחיות המעודכנות?

כל ההנחיות:

עוטף עזה, מערב לכיש, מערב הנגב, מרכז הנגב ודרום השפלה

התכנסויות ואירועים: עד 100 איש בשטח סגור בלבד

אין לימודים או פעילויות חינוכיות

מקומות עבודה שאינם חיוניים למשק יישארו סגורים עד להודעה חדשה

יינתנו רק שירותים הכרחיים לאזרח

דן, ירקון והשפלה

התקהלויות והתכנסויות: ניתן עד 300 איש בשטח סגור בלבד

אין לימודים או פעילויות חינוכיות

בשעות הבוקר ניתנה הנחייה שלא להגיע לעבודה, אך החל מהשעה 09:00 כל מקומות העבודה פועלים כרגיל, כל עוד יש בהם מרחב מוגן זמין. 

Let's block ads! (Why?)



2019-11-12 14:12:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiS2h0dHBzOi8vd3d3Lm1ha28uY28uaWwvbmV3cy1taWxpdGFyeS8yMDE5X3E0L0FydGljbGUtNWQ0YWNlMmYzZmY1ZTYxMDI3Lmh0bdIBAA?oc=5
52781674106844

Bagikan Berita Ini

0 Response to "החדשות - ההחלטה הראשונה של שר הביטחון בנט: מצב מיוחד 0-80 ק"מ... - mako"

Post a Comment

Powered by Blogger.