Search

Kazimierz Marcinkiewicz chce być osobą "stricte prywatną". "Nie mogę płacić schodzącym życiem" - Wiadomosci Gazeta.pl

Swój emocjonalny post na Facebooku Kazimierz Marcinkiewicz rozpoczyna słowami "Mam tego dość". Były premier we wpisie informuje, że już od trzech miesięcy nie komentuje polityki i nie bierze udziału w państwowych uroczystościach. Postanowił też zniknąć z mediów społecznościowych. Jako powód wymienia "brutalny i bezprecedensowy atak stalkerki".

Kazimierz Marcinkiewicz wycofuje się z życia publicznego

"Ten chamski atak uniemożliwił mi start w wyborach europejskich, ale więcej spłoszył wszystkich klientów, poniosłem ogromne straty. Właśnie dlatego, w celu obrony siebie i rodziny podjąłem decyzję o odejściu z życia publicznego i stania się osobą stricte prywatną" - pisze. Marcinkiewicz przekonuje też, że w razie potrzeby bycie osobą prywatną, a nie publiczną udowodni w sądzie. "Dosyć zarabiania na mojej osobie z użyciem chamstwa, kłamstwa i steku bzdur" - pisze, odnosząc się do mediów.

Polityk przyznaje, że 10 lat temu popełnił "błędy" i musi "za nie zapłacić", podkreśla jednak, że nie może "płacić całym swoim schodzącym już przecież życiem". " Stalkerka poniża mnie, szydzi ze mnie, kłamie na mój temat już ponad 4 lata, bez umiaru i bez opamiętania i nie ma zamiaru się zatrzymać" - czytamy we wpisie. Dalej stwierdza, że gdy jego była żona "nie może sama oszczerczo atakować", robi to "przy użyciu państwa, najpierw służb specjalnych, a teraz prokuratury i komornika". "Dosyć tego, ja też mam prawo żyć" - kończy swój wpis Marcinkiewicz.

Let's block ads! (Why?)


https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiemh0dHA6Ly93aWFkb21vc2NpLmdhemV0YS5wbC93aWFkb21vc2NpLzcsMTE0ODg0LDI1MDM1NTI0LGthemltaWVyei1tYXJjaW5raWV3aWN6LXd5Y29mdWplLXNpZS16LXp5Y2lhLXB1YmxpY3puZWdvLW5pZS5odG1s0gF5aHR0cDovL3dpYWRvbW9zY2kuZ2F6ZXRhLnBsL3dpYWRvbW9zY2kvNywxMTQ4ODQsMjUwMzU1MjQsa2F6aW1pZXJ6LW1hcmNpbmtpZXdpY3otd3ljb2Z1amUtc2llLXotenljaWEtcHVibGljem5lZ28tbmllLmFtcA?oc=5

2019-07-28 06:37:00Z
52781769886943

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kazimierz Marcinkiewicz chce być osobą "stricte prywatną". "Nie mogę płacić schodzącym życiem" - Wiadomosci Gazeta.pl"

Post a Comment

Powered by Blogger.