Search

דיונים קדחתניים לכל אורך הסופ"ש: השבתה כללית של המשק או הגבלות מינימליות? - ישראל היום

דיונים קדחתניים לכל אורך הסופ"ש: השבתה כללית של המשק או הגבלות מינימליות? - ישראל היום

לאורך כל סוף השבוע נמשכים הדיונים הקדחתניים בין משרדי הממשלה השונים, אנשי המקצוע ובכירים במשק הישראלי בניסיון למצוא את הנוסחה המתאימה למנוע את ההתפשטות מגפת הקורונה בישראל ולצמצם את הפגיעה והנזקים שייגרמו למשק. 

הדעות חלוקות בין הגורמים המקצועיים ומקבלי ההחלטות ונראה כי ההחלטה צפויה להתקבל במוצאי השבת או ביום ראשון בבוקר. אולם, נכון לרגע זה, משבר הקורונה מתנהל מיום ליום וההחלטות עלולות להשתנות בהתאם להתפתחויות בשטח. 

במצב הנוכחי, מי שמובילים את הקו הנוקשה ופועלים לכיוון השבתה כללית של המשק הינם ראש הממשלה נתניהו ואנשי משרד הבריאות. עם זאת, גורמים אחרים שלוקחים חלק בדיונים מנסים לצמצם את ההגבלות על המשק למינימום הנדרש במטרה שלא לגרום לנזקים בלתי הפיכים בעתיד. 

המשמעות העיקרית בשבתה הכללית של המשק היא סגירת כלל העסקים והשירותים בהן התחבורה הציבורית, הקניונים, העסקים הפרטיים וכמובן מערכת החינוך, מלבד שירותים חיוניים בהם בתי מרקחת, מכולות ונותני שירות בחירום. 

בתוך כך, גם בצה"ל נערכים בהתאם להקצנה ביחס לנגיף הקורונה והתפשטותו. תחילה, בוטלו כל החזרות המוקדמות לבסיסים וכלל החיילים המשרתים יחזרו לבסיסיהם מחר. כמו כן, כלל המשרתים במערך הלוחם, בבסיסי ההכשרה וביחידות הסגורות, יגיעו לבסיסים ערוכים לשהות ממושכת לתקופה של עד חודש ימים. 

Let's block ads! (Why?)



2020-03-14 12:23:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQxNzk50gEA?oc=5
52781858642724

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דיונים קדחתניים לכל אורך הסופ"ש: השבתה כללית של המשק או הגבלות מינימליות? - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.