Search

רגע לפני שהוא מגיע לנשיא: דרעי מבהיר - ש"ס תתמוך בנתניהו - ישראל היום

רגע לפני שהוא מגיע לנשיא: דרעי מבהיר - ש"ס תתמוך בנתניהו - ישראל היום

מוקדם יותר הסתיימה פגישת ראשי 'יהדות התורה' ח"כ יעקב ליצמן סגן שר הבריאות וח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. סוכם למתן המשך גיבוי חד משמעי לנתניהו יחד עם 'בלוק הימין'.

"אנחנו לא נוותר על העקרונות שלנו, על השבת, המסורת, היהדות, ההתיישבות ועוד. מי שפסל אותנו וניסה להוריד כל זיקה יהודית זה לא אנחנו", אמר דרעי. "אנחנו נעשה הכל כדי שישמור על הצביון היהודי של המדינה".

דרעי קרא להקמתה של ממשלת אחדות: "בערב הרחמים והסליחות אני קורא לפיוס ואחדות. אני קורא לבני גנץ, ראש הממשלה קרא לך לשבת בארבע עיניים. חבל שלא הסכמת. עוד לא מאוחר. הוא מייצג אותנו. אתה עוד יכול לעשות זאת. העם רוצה את זה".

"יש עוד הרבה אפשריות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו. אנחנו חתמנו הסכם עם נתניהו והוא ינהל את המו''מ על סמך הסטטוס קוו וחוק הגיוס על פי שסוכם בסוף. אנחנו הולכים רק על נתניהו ומחפשים את המכנה המשותף. לצערי גנץ מסרב לדבר על נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו".

צילום: אלעד מלכה

צילום: אלעד מלכה

באשר לכחול לבן, מוקדם יותר בני גנץ נפגש עם יושבי ראש העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס. בפגישה שנערכה במשרדי "כחול לבן" בתל-אביב, דנו השלושה בעקרונות ותפיסות העולם אותם ברצונם לקדם. הוסכם בין הצדדים כי ייערכו פגישות המשך בין הגורמים המקצועיים לצורך קידום שיתוף הפעולה.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-22 13:20:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk0MDc50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk0MDc50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "רגע לפני שהוא מגיע לנשיא: דרעי מבהיר - ש"ס תתמוך בנתניהו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.