Search

Pobicie Witkowskiego. Homofobiczne napisy zostaną usunięte - Wroclaw.Wyborcza.pl

O brutalnym zdarzeniu poinformował w czwartek ok. godz. 18 na Facebooku sam Witkowski. „Zostałem pobity, bo zwróciłem uwagę na homofobiczne napisy. Typ spytał, czy mi się nie podobają. Powiedziałem, że tak, i dostałem oklep, groził śmiercią i że nas wszystkich dopadnie” – napisał. Zamieścił też zdjęcie poranionej twarzy.

Lekarze po ośmiu godzinach czekania na szpitalnym oddziale ratunkowym stwierdzili u niego złamany nos, złamaną kość policzkową, kości jarzmowe, uszkodzone zatoki i okularowe stłuczenie oka, a także „rozległe uszkodzenia tkanek miękkich”.

Let's block ads! (Why?)


https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMib2h0dHA6Ly93cm9jbGF3Lnd5Ym9yY3phLnBsL3dyb2NsYXcvNywzNTc3MSwyNTAzMTQ3OSxwb2JpY2llLXdpdGtvd3NraWVnby1ob21vZm9iaWN6bmUtbmFwaXN5LWJlZGEtdXN1bmlldGUuaHRtbNIBAA?oc=5

2019-07-26 13:18:51Z
52781767242140

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Pobicie Witkowskiego. Homofobiczne napisy zostaną usunięte - Wroclaw.Wyborcza.pl"

Post a Comment

Powered by Blogger.